فرمت بندی پروپوزال

یکی از عواملی که باعث ایجاد تسریع در مراحل تصویب پروپوزال می شود، رعایت قالب استاندارد آن است که از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت فرمت بندی پروپوزال می توانید از خدمات تخصصی این مجموعه بهره مند شوید.

فرمت بندی پروپوزال

فرمت بندی پروپوزل

پروپوزال طرح کلی و اولیه در نگارش پایان نامه می باشد که از دو بخش اصلی و فرعی تشکیل شده است که  این بخش ها شامل مقدمه، بیان مساله، سوالات، اهداف و فرضیات و مرور مطالعات پیشین، روش تحقیق، تجزیه و تحلیل، نتایج ، بحث، بودجه و زمان بندی، مراجع و پیوست ها می باشد که نگارش آن در قالب خاصی انجام می شود که هر دانشگاه فونت و فرمت استانداردی را برای نوشتن پروپوزال ارائه می کند که از یک سری قوانین کلی تبعیت می کند برای این کار دانشجو باید قالب مخصوص دانشگاه خود را از سایت دانلود نموده و مطالب را با توجه به قالب انجام دهید برای این کار می توانید از خدمات تخصصی موسسه رساله برتر بهره مند شوید.

فرم سفارش خدمات

اهمیت فرمت بندی پروپوزال

پس از تعیین موضوع گام اول در انجام پایان نامه پروپوزال نویسی می باشد که در واقع پیشنهادی در رابطه با یک طرح پژوهشی را در قالب یک مقاله ارائه می دهد می توان گفت پروپوزال یک خلاصه دقیقی از پایان نامه می باشد که در آن اطلاعات دقیقی از موضوع و روش تحقیق و نتایج در اختیار اساتید راهنما می گذارد. که باید در آن چاچوب ها و استانداردها را رعایت نمایید تا اساتید آن را بپذیرند پروپوزال باید در برگیرنده مطالب اصلی از جمله مقدمه، روش تحقیق و نحوه گردآوری اطلاعات باشد تا بتواند با ارائه این طرح شمای کلی پایان نامه خود را به اساتید منتقل کند و همچنین به کلیه سوالات مطرح شده پاسخ داده و ابزارهای به کار گرفته شده را به صورت کامل توضیح می دهد. هدف اصلی پروپوزال این است که بتواند هیئت داوران را در رابطه با ارائه و موضوع و روش تحقیق متقاعد نموده و مسیر کلی تحقیق را نمایش دهد. پس از تکمیل فرم پروپوزال دانشجویان دانشگاه های سراسری باید طرح پیشنهادی یا پروپوزال خود را در سامانه ایران داک ثبت نموده و یک کد رهگیری دریافت نماید. و برای دانشجویان دانشگاه های آزاد نیز ثبت پروپوزال از طریق سامانه پژوهشیار می باشد.

فونت و فرمت انتخابی در فرمت پروپوزال

فونت و اندازه قلمی که در نگارش پروپوزال انتخاب می‌شود در هر دانشگاهی متفاوت خواهد بود این استانداردها در هر دانشگاهی در راهنمای نگارش پروپوزال ارائه گردیده است که باید هر دانشجو باید از سایت دانشگاه خود برای دریافت آن اقدام نماید می توانید لیست منتخب موسسه را هم برای این کار نگاه کنید. پس از دریافت فرم و قالب پروپوزال نسبت به انجام پروپوزال اقدام نمایید.

فونت و فرمت انتخابی در فرمت پروپوزال

فونت و اندازه قلمی که در نگارش پروپوزال انتخاب می‌شود در هر دانشگاهی متفاوت خواهد بود این استانداردها در هر دانشگاهی در راهنمای نگارش پروپوزال ارائه گردیده است که باید هر دانشجو باید از سایت دانشگاه خود برای دریافت آن اقدام نماید می توانید لیست منتخب موسسه را هم برای این کار نگاه کنید. پس از دریافت فرم و قالب پروپوزال نسبت به انجام پروپوزال اقدام نمایید.

فرمت پروپوزال را از کجا تهیه کنیم؟

هر دانشگاهی با توجه به ساختار پژوهشی که دارد، اقدام به طراحی قالب استاندارد پروپوزال می نماید این قالب ممکن است در مقاطع تحصیلی مختلف ، متفاوت باشد بعنوان مثال در اکثر دانشگاههای کشور فرمت استاندارد مقطع کارشناسی ارشد با فرمت مقطع دکتری متفاوت است. تمامی دانشجویان می توانند به راحتی با مراجعه به سایت رسمی دانشگاه خود اقدام به دانلود قالب استاندارد پروپوزال نمایند. بعنوان مثال دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات می توانند فرمت استاندارد پروپوزال خود را از سایت همین دانشگاه دریافت کنند.

هزینه فرمت بندی پروپوزال

هزینه فرمت بندی پروپوزال در موسسه رساله برتر بسیار مناسب و منطقی است بنابراین نباید نگران هزینه ها باشید و به این دلیل در کارتان تعلل نکنید. اگر پروپوزال شما بصورت کامل نوشته شده است و تمام مولفه های مربوط به پروپوزال را تهیه کرده اید؛ فرمت بندی پروپوزال هزینه ای در حدود 300هزار تومان برای شما خواهد داشت. توجه داشته باشید که در فرمت بندی پروپوزال، توجهی به محتوا و سطح علمی آن نخواهد شد و فقط مطالبی که دانشجو تهیه کرده است در قالب استاندارد آن جایگذاری می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید.

مراحل ثبت سفارش فرمت بندی پروپوزال

پذیرش  درخواست فرمت بندی پروپوزال در موسسه رساله برتر بسیار ساده و بدون نیاز به بروکراسی اداری است دانشجویان عزیز می توانند ابتدا فایلی که تهیه کرده اند را در سایت بارگذاری کرده و یا در یکی از پیام رسانها ارسال نمایند. فایل مورد نظر خیلی سریع توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته و زمان دقیق تحویل آن مشخص و اعلام می گردد. در این مرحله دانشجو باید اقدام به واریز وجه مورد نظر نماید تا سفارش قطعی شود. نهایتا در تاریخ مقرر فایل مزبور با هماهنگی دانشجوی عزیز برای ایشان ارسال خواهد شد

فرمت بندی پروپوزال

ثبت سفارش در موسسه رساله برتر

همانطور که می دانید شرکت رساله برتر به صورت تخصصی در زمینه فرمت بندی پایان نامه و پروپوزال در فعالیت می کند و تمامی دانشجویان عزیز از سراسر کشور می توانند از سراسر کشور صورت تضمینی از خدمات موسسه بهره مند شوند پس با خیالی آسوده سفارش صفحه آرائی و جایگذاری قالب پروپوزالتان را به ما بسپارید. موسسه ما با بهره گیری از محققین حرفه ای و با تجربه کاری با کیفیت و در زمان مناسب ارائه خواهند داد حتما در این زمینه از مشاوران مجرب موسسه بهره ببرید با تصمیمات درست، اتفاقات خوب خواهد افتاد.